Subject: C-622/26
From: <[email-masked]>
To: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 13:40:07 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/410
Kohtuasja number: C-622/26
Vastuse kuup�ev: 11.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: diskrimineerimine soo alusel; kaudne diskrimineerimine; meeste ja 
naiste v�rdsed v�imalused t��h�ive ja elukutse k�simustes; riiklik 
sotsiaalkindlustuss�steem; vanaduspension
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/54/E�; direktiiv 79/7/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8926

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium